خانه
آموزش آنلاین
برنامه نویسی در متلب
بخش اول
وارد شدن به متلب
محیط نرم افزار متلب
متغیرها و انتساب مقادیر به آنها
مقداردهی اولیه متغیرها
عبارت ها
عملگرها
توابع کتابخانه ای و راهنما
مقادیر ثابت
تایپ ها
اعداد تصادفی
کاراکترها و رمزگذاری
بردارها و ماتریس ها
ایجاد بردارهای سطری
ایجاد بردارهای ستونی
ایجاد متغیرهای ماتریسی
ابعاد
بردارها و ماتریس ها و توابع
بردارهای تهی
بخش دوم
مقدمه ای بر برنامه نویسی در متلب
الگوریتم ها
اسکریپت ها
اولین اسکریپت در متلب
مستند سازی اسکریپت
ورودی و خروجی
تابع Input
توابع disp و fprintf
چاپ بردارها و ماتریس ها
اسکریپت های دارای ورودی و خروجی
نمودارهای ساده و تنظیمات
تابع plot
تنظیمات رنگ، خط و مارکر نمودار
توابع ساده نموداری مرتبط
ورودی و خروجی فایل
نوشتن اطلاعات بر روی فایل
اضافه کردن اطلاعات به فایل
خواندن اطلاعات از فایل
توابع نوشته شده توسط کاربر با یک مقدار بازگشتی
تعریف تابع
فراخوانی تابع
فراخوانی تابع نوشته شده از اسکریپت
ارسال چندین آرگومان
توابع با متغیرهای محلی
بخش سوم
ساختارهای انتخابی
ساختارهای رابطه ای
ساختار if
بیان true و false منطقی
ساختار if-else
ساختار if-else تو در تو
شرط elseif
ساختار switch
تابع menu
تابع is
بخش چهارم
ساختار های حلقه
ساختار تکرار for
محاسبه حاصل جمع و ضرب
ترکیب for و if
ورودی در حلقه for
حلقه های for تودرتو
حلقه های تودرتو و ماتریس ها
ترکیب حلقه های تودرتو و if
حلقه while
چند شرطی در حلقه while
خواندن اطلاعات از فایل در یک حلقه while
ورود اطلاعات در یک حلقه while
شمارش در یک حلقه while
کنترل خطا با استفاده از حلقه while
بخش پنجم
کدهای برداری شده
حلقه ها با بردارها و ماتریس ها
عملیات بر روی بردارها و ماتریس ها
بردارها و ماتریس ها به عنوان آرگومان تابع
بردارهای منطقی
توابع کتابخانه ای منطقی
وکتورایز کردن کد
Timing
بخش ششم
برنامه های متلب
انواع توابع نوشته شده توسط کاربر
توابع با بیش از یک مقدار بازگشتی
توابع بدون مقدار بازگشتی
توابعی که بجای چاپ مقداری را بر می گرداند
ارسال آرگومان ها به تابع
سازمان دهی برنامه های متلب
برنامه های ماژولار
زیر تابع ها
میدان دید متغیرها
متغیرهای ماندگار
رفع اشکال
انواع خطاها
ردیابی
ویرایشگر و اشکال زدایی
شبکه عصبی در متلب
بخش اول (مبتنی بر دستورات)
مقدمه
مدل نورون پرسپترون
ساختار پرسپترون
ایجاد شبکه پرسپترون
شبیه سازی شبکه پرسپترون
مقداردهی اولیه
قوانین یادگیری
قاعده یادگیری پرسپترون
آموزش شبکه پرسپترون
محدودیت های پرسپترون
یادگیری نرمال پرسپترون
بخش دوم (مبتنی بر محیط گرافیکی)
رابط گرافیکی شبکه عصبی
ساخت شبکه پرسپترون
ورودی و هدف
ایجاد شبکه
آموزش شبکه پرسپترون
ارسال نتایج به محیط متلب
پاک کردن محتویات پنجره nntool
وارد کردن متغیرها از خط فرمان
ذخیره متغیر روی فایل و بارگذاری آن
طراحی در اتوکد
بخش اول
مقدمه
معرفی قسمت های نرم افزار
معرفی ریبون
شخصی سازی ریبون
جانمایی دستورات در Panel
کار با Command Alias ها
Help در نرم افزار
بخش دوم
ذخیره و پشتیبان گیری فایل ها
Unit ها
تبدیل واحدها
Scope تنظیمات
Templates
بخش سوم
تغییر Point of View
دستور zoom
View ها
بخش چهارم
دستور Line
دستور Circle
دستور Arc
دستور Ellipse
دستور Spline
دستور Polyline
دستور Rectang و Polygon
دستور Dunot
بخش پنجم
انتخاب اشیاء
دستور Rotate و Scale
دستور Array
دستور Mirror و Offset
دستور Lengthen و Stretch
دستور Copy & Move
دستور Trim و Extend
دستور Break & Join
دستور Grip Editing
دستور Overkill و Boundary
Fillet, Chamfer و Blend Curve
دستورات Divide و Measure
دستورات Pedit و Splinedit
تنظیمات Grid و Snap
طراحی Isometric
سیستم های مختصات
Polar Tracking
Dynamic Input
Object Snaps
From Object Snaps
Hatch
Single/Multi line Text
ویژوال بیسیک
ویژوال C#
مقدمه
شروع کنید
دستور زبان C#
سفارش دوره های آموزشی
کلاس های آنلاین (راه دور)
کلاس های خصوصی
کلاس های گروهی
محصولات نرم افزاری
List of Apps & Software
نرم افزار ESPAK
نرم افزار SediLizer
اپلیکیشن اندرویدی IRANGMEX
اپلیکیشن اندرویدی خدمات دولت الکترونیکی در GSI
خدمات برنامه نویسی
سفارش پروژه برنامه نویسی
مشاوره پایان نامه
دانلود
متلب
اندروید استودیو
ویژوال استودیو
درباره ما
سوابق تدریس
خطا
بازدید کننده گرامی... شما دسترسی لازم برای بازدید از این منبع را ندارید. برای دستیابی به منابع آموزشی سایت لازم است ابتدا عضو شوید. برای عضویت بر روی <ایجاد حساب کاربری> کلیک کنید.
ورود
به سایت
مرا بخاطر داشته باش
ورود
بازیابی رمز عبور
بازیابی نام کاربری
ایجاد حساب کاربری
برای حمایت از ما امتیاز دهید
کدهای برداری شده
خانه
آموزش آنلاین
--برنامه نویسی در متلب
---بخش اول
----وارد شدن به متلب
----محیط نرم افزار متلب
----متغیرها و انتساب مقادیر به آنها
----مقداردهی اولیه متغیرها
----عبارت ها
----عملگرها
----توابع کتابخانه ای و راهنما
----مقادیر ثابت
----تایپ ها
----اعداد تصادفی
----کاراکترها و رمزگذاری
----بردارها و ماتریس ها
----ایجاد بردارهای سطری
----ایجاد بردارهای ستونی
----ایجاد متغیرهای ماتریسی
----ابعاد
----بردارها و ماتریس ها و توابع
----بردارهای تهی
---بخش دوم
----مقدمه ای بر برنامه نویسی در متلب
----الگوریتم ها
----اسکریپت ها
----اولین اسکریپت در متلب
----مستند سازی اسکریپت
----ورودی و خروجی
----تابع Input
----توابع disp و fprintf
----چاپ بردارها و ماتریس ها
----اسکریپت های دارای ورودی و خروجی
----نمودارهای ساده و تنظیمات
----تابع plot
----تنظیمات رنگ، خط و مارکر نمودار
----توابع ساده نموداری مرتبط
----ورودی و خروجی فایل
----نوشتن اطلاعات بر روی فایل
----اضافه کردن اطلاعات به فایل
----خواندن اطلاعات از فایل
----توابع نوشته شده توسط کاربر با یک مقدار بازگشتی
----تعریف تابع
----فراخوانی تابع
----فراخوانی تابع نوشته شده از اسکریپت
----ارسال چندین آرگومان
----توابع با متغیرهای محلی
---بخش سوم
----ساختارهای انتخابی
----ساختارهای رابطه ای
----ساختار if
----بیان true و false منطقی
----ساختار if-else
----ساختار if-else تو در تو
----شرط elseif
----ساختار switch
----تابع menu
----تابع is
---بخش چهارم
----ساختار های حلقه
----ساختار تکرار for
----محاسبه حاصل جمع و ضرب
----ترکیب for و if
----ورودی در حلقه for
----حلقه های for تودرتو
----حلقه های تودرتو و ماتریس ها
----ترکیب حلقه های تودرتو و if
----حلقه while
----چند شرطی در حلقه while
----خواندن اطلاعات از فایل در یک حلقه while
----ورود اطلاعات در یک حلقه while
----شمارش در یک حلقه while
----کنترل خطا با استفاده از حلقه while
---بخش پنجم
----کدهای برداری شده
----حلقه ها با بردارها و ماتریس ها
----عملیات بر روی بردارها و ماتریس ها
----بردارها و ماتریس ها به عنوان آرگومان تابع
----بردارهای منطقی
----توابع کتابخانه ای منطقی
----وکتورایز کردن کد
----Timing
---بخش ششم
----برنامه های متلب
----انواع توابع نوشته شده توسط کاربر
----توابع با بیش از یک مقدار بازگشتی
----توابع بدون مقدار بازگشتی
----توابعی که بجای چاپ مقداری را بر می گرداند
----ارسال آرگومان ها به تابع
----سازمان دهی برنامه های متلب
-----برنامه های ماژولار
-----زیر تابع ها
----میدان دید متغیرها
----متغیرهای ماندگار
----رفع اشکال
-----انواع خطاها
-----ردیابی
-----ویرایشگر و اشکال زدایی
--شبکه عصبی در متلب
---بخش اول (مبتنی بر دستورات)
----مقدمه
----مدل نورون پرسپترون
----ساختار پرسپترون
----ایجاد شبکه پرسپترون
----شبیه سازی شبکه پرسپترون
----مقداردهی اولیه
----قوانین یادگیری
----قاعده یادگیری پرسپترون
----آموزش شبکه پرسپترون
----محدودیت های پرسپترون
----یادگیری نرمال پرسپترون
---بخش دوم (مبتنی بر محیط گرافیکی)
----رابط گرافیکی شبکه عصبی
----ساخت شبکه پرسپترون
----ورودی و هدف
----ایجاد شبکه
----آموزش شبکه پرسپترون
----ارسال نتایج به محیط متلب
----پاک کردن محتویات پنجره nntool
----وارد کردن متغیرها از خط فرمان
----ذخیره متغیر روی فایل و بارگذاری آن
--طراحی در اتوکد
---بخش اول
----مقدمه
----معرفی قسمت های نرم افزار
----معرفی ریبون
----شخصی سازی ریبون
----جانمایی دستورات در Panel
----کار با Command Alias ها
----Help در نرم افزار
---بخش دوم
----ذخیره و پشتیبان گیری فایل ها
----Unit ها
----تبدیل واحدها
----Scope تنظیمات
----Templates
---بخش سوم
----تغییر Point of View
----دستور zoom
----View ها
---بخش چهارم
----دستور Line
----دستور Circle
----دستور Arc
----دستور Ellipse
----دستور Spline
----دستور Polyline
----دستور Rectang و Polygon
----دستور Dunot
---بخش پنجم
----انتخاب اشیاء
----دستور Rotate و Scale
----دستور Array
----دستور Mirror و Offset
----دستور Lengthen و Stretch
----دستور Copy & Move
----دستور Trim و Extend
----دستور Break & Join
----دستور Grip Editing
----دستور Overkill و Boundary
----Fillet, Chamfer و Blend Curve
----دستورات Divide و Measure
----دستورات Pedit و Splinedit
----تنظیمات Grid و Snap
---- طراحی Isometric
----سیستم های مختصات
----Polar Tracking
----Dynamic Input
----Object Snaps
----From Object Snaps
----Hatch
----Single/Multi line Text
--ویژوال بیسیک
--ویژوال C#
---مقدمه
---شروع کنید
---دستور زبان C#
سفارش دوره های آموزشی
--کلاس های آنلاین (راه دور)
--کلاس های خصوصی
--کلاس های گروهی
محصولات نرم افزاری
--List of Apps & Software
--نرم افزار ESPAK
--نرم افزار SediLizer
--اپلیکیشن اندرویدی IRANGMEX
--اپلیکیشن اندرویدی خدمات دولت الکترونیکی در GSI
خدمات برنامه نویسی
--سفارش پروژه برنامه نویسی
--مشاوره پایان نامه
دانلود
--متلب
--اندروید استودیو
--ویژوال استودیو
درباره ما
--سوابق تدریس